22


Han inte skriva igår för det stog endel saker på schemat men skriver allt nu. Så fort jag vakna igår började jag fixa mig för att sedan åka hem till Erik så han kunde göra sig iordning. Efter det hämtade Fredric upp mig, Erik, Peter och Sofia innan vi åkte vidare och hämta upp Ramona, Carl, Joar, Fabbe och lotthis med Limon som tog oss till gladhammar kyrka för dop på sötnosen Joar. Efter dopet blev det smörgåstårta i stora lass och även fika innan vi åkte till Ankarsrum. När vi kom dit blev det att börja förfesta lite och sedan drog vi till några andra. Där blev det att spela spel (charader typ), dricka och äta ännu mer mat. Kvällen blev kanon med massa bra människor!


Älskar den här bilden även att den är tagen med min mobil så är den så jädra fin.
Älskling och fina Joar på kvällen!

   Allmänt
Publicerat 2011-05-22 Klockan 14:13:15



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback