13


haha fyfan! snacka om att jag har sovit bort dagen. Imorse hämtade Erik mig och då körde vi hem henne som jag hade jobbat med inatt. När vi kom hem åt jag frukost och duschade innan jag gick och la mig och då hade Erik redan somnat. Vaknade klockan kvart över2 och sedan åt vi varm smörgåstårta och sedan somnade jag igen. Aja skönt med mycket sömn efter två nätter på jobbet.
Nu sitter vi hemma hos Erik och han nördar, han måste väl göra något skoj efter allt mitt sova. Imorgon drar vi till Linköping så jag får se om det blir någon shopping eller vad det blir för skoj.
Och i fredags skickade jag efter lite grejer så jag får hoppas att dom kommer snart, en av dom ska mamma ge mig i julklapp, längtarlängtarlängtar!!!
Nu ska jag se tv med hans föräldrar
hejsvejs
   Allmänt
Publicerat 2011-11-13 Klockan 20:23:01



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback