19


hallå
Nu var det några dagar sedan men det spelar ju inte så stor roll.. I torsdags blev det jobb och sen slappa jag resten av kvällen.
Igår åkte jag och min bror till Linköping för att fixa lite i hans lägenhet, blev även en tripp på stan och cloetta fabriken.
2 par skor och 1 väska rikare + lite godis, kanske kan visa er det senare eller en annan dag.
Erik kom igår kväll och han sov även här men han åkte tidigt imorse för han skulle iväg..Snart ska jag försöka sova bort lite tid, är ledsen o det mesta + att jag ska jobba natt i natt så måste försöka vara pigg..
Så hoppas ni andra har en bättre lördag


   Allmänt
Publicerat 2011-11-19 Klockan 12:06:55



Kommentarer
Postat av: LINA MARIA LEE HAMMARSTRÖM

vf är du ledsen?

2011-11-19 @ 15:33:28
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback