29


Hallå
nu var de ett tag sen men det är ju roligt att folk tittar in ändå. Dom senaste dagarna har jag varit med Erik och sedan var Linnea och jag på julmarknad.
Mitt humör är på botten och det bevisades när jag tappade ett Örhänge som jag fått av Erik i handfatet och började gråta, då är de illa.
Imorgon ska jag iallafall boka tid hos frisören och det behövs verkligen, vet ni någon bra så kan ni ju tipsa.
Nu ska jag se värsta pojkvänsakademin med min bror. Älskar att ha syskon som finns runt omkring mig. På lördag drar mamma och jag till sthlm för att träffa Peter och Marina, självklart blir de shopping också. Men det ska bli super mysigt att få träffa dom igen!

hejsvejs så länge!


   Allmänt
Publicerat 2011-11-29 Klockan 22:47:23



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback