-


Nu har vi ätit och idag blev det kebab/pizza för våran del. Eftersom att ingen av oss hade ätit något idag så blev det att köpa hem. Sen har vi sett på tv med Eriks föräldrar och bara haft de allmänt mysigt. Nu sitter vi vid varsin data och nördar men straxt ska jag fortsätta läsa i mina papper. Hoppashoppashoppas...
Det blir att krypa ner i hans säng rätt skapligt för jag är ganska trött och imorgon ska jag ut till jobbet och prata med dom och sedan ska jag ner till ungdomsmottagningen för mer plåster! toppen. Sen ska jag hämta mitt älskade paket, och är jag nöjd med kläderna lovar jag att ni får se dom :)

God natt





   Allmänt
Publicerat 2011-10-24 Klockan 22:37:06



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback