-


Råkade precis beställa lite smycken, får tänka att de inte blev dyrt annars har jag ångest snart. Men nu ska jag inte skicka efter mer grejer utan nu får jag köpa i affärer när jag hittar något. Nästa vecka drar jag till Linköping med mamma och då lär jag nog fynda lite grejer också. Älskar att jobba och tjäna mina egna pengar.

Snart är det dags att krypa ner i sängen och se någon bra film. Ikväll sover jag ensam men det var mitt egna val eftersom jag gillar att vara för mig själv ibland.
Imorgon måste jag försöka ta en lång promenad för jag måste börja röra mig mer innan jag går upp alldels för mycket he-he..

god natt på er :)




   Allmänt
Publicerat 2011-10-26 Klockan 21:21:28



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback