-


Hejsansvejsan
Vilken toppenhelg jag har haft. Vi hoppade över kinamaten igår och istället åkte vi till coop och köpte räkor, vitlöksbröd, majonäs, musslor och ölkorv som vi åt hemma hos Erik. Vi var ensamna där igårkväll så det var galet underbart.
Idag har vi bara myst en massa som vanligt. Ikväll låg vi i min säng och åt onyttiga saker och såg på tv, alltid lika härligt att ligga o prata och skratta med han. Men nu har han åkt..
Nu har jag hunnit med att äta svampmackor med mamma och pappa, och nu ska jag se film och försöka sova. Imorgon väntas det jobb mellan 7-4! najsnajs
Morris ligger även i min säng och det är så myyyssigt!

Får tyvärr inte in bilderna men jag ska försöka mer imorgon. Godnatt



   Allmänt
Publicerat 2011-10-02 Klockan 21:36:07



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback