bläää


Nu är jag inte alls på humör. För det första börjar jag bli sjuk och för det andra så har Erik lämnat mig :( nej han har inte gjort slut utan han har åkt iväg med lastbilen och fyhelvete vad jobbigt det är ärligttalat. Längtar redan till fredag!
Helgen har varit kanon iallafall, igår efter jobbet hämtade hjärtat mig och då åkte vi hem till han. Blev att prata med hans mamma i över en timma och sedan gick Erik och jag o duscha.
Idag sjukanmälade jag mig för jag börjar bli sjuk så vi har duschat, ätit med Eriksfamilj och sedan satt jag och hans mamma och prata länge igen. Alltid skönt att prata av sig lite :)
Nu sitter jag hemma och ser på film och snart ska jag ringa hjärtat.


 

jag & min nya blus!

   Allmänt
Publicerat 2011-10-30 Klockan 19:10:27



Kommentarer
Postat av: LINA MARIA LEE HAMMARSTRÖM

svar tack så mycket helena! :-D <3

2011-10-30 @ 21:43:02
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback