.


Halloj
Just nu sitter Erik och jag i mitt kök och gör ingeting, eller jag sitter här och Erik fixar med något på andra sidan. Vi har tagit en långdusch, ätit frukost och varit ute och gått meed vilda och sen åkte vi o kolla i lite affärer. Erik fick med sig en sak hem :)
Till lunch ska vi köpa hem kinamat att smaska på och jag börjar bli riktigt suugen nu faktist :D
Ikväll/natt ska jag jobba och det är första gången som jag jobbar natt i hela mitt liv men det blir nog bra, tjänar ju endel på det och de är ju alltid najs!
Nu ska jag ta lite te och dricka för jag börjar bli sjuk och det suuuuger.
Hejsvejs


   Allmänt
Publicerat 2011-10-08 Klockan 13:36:52



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback