.


halloj igen
Jag kom hem utan några fynd men jag hittade en snygg väst på lager men jag kanske köper den när jag får min lön. Jag har iallafall hunnit färga håret på både mig själv och på min bror. Har även hunnit prata med Erik ett x-antal gånger och jag känner mig som världensdummast flickvän. Jag ska jobba natt på fredag och då kommer hjärtat hem, men vi ska åka iväg på lördagen så det kommer bli kanon ändå!

Jag fick nyss mat i magen så jag är en nöjdtjej just nu, blev potatismos och fisk och det var jätte gott. Nu sitter jag och kollar på lite sidor och jag är väldigt sugen på att skicka efter lite grejer men jag får se hur det blir.



Sommarbild på mig och hjärtat!

   Allmänt
Publicerat 2011-10-11 Klockan 18:12:06



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback