Fredag


Hallojsan
Sitter just nu i köket och pratar med mamma samtidigt som jag dricker kaffe. Jag har inte gjort något speciellt idag förutom att prata med hjärtat ett ex antal gånger som för övrigt kommer hem sent ikväll. Det passar ju ganska perfekt eftersom att jag ska jobba vid 9.
Igår blev det ingen uppdatering för min del men jag jobbade kväll och det var jätte skoj. Ni som läser västervikstidningen såg säkert att vi hade kulturkväll där ute igår. Eftersom det jobbar många med utlänsk bakgrund där jag jobbar så hade dom en kulturkväll. Man fick laga mat från det land som man kommer ifrån (om man ville). Endel hade sin klädsel från sitt hemland och så spelade dom musik från andra länder. En toppen kväll med god mat och mycket härliga människor. Älskar mitt jobb!
Som sagt så ska jag jobba inatt och sen blir det att sova några timmar och sen ska hjärtat och jag åka iväg. Tar med kameran och så får vi se när jag skriver igen.
hejsvejs


   Allmänt
Publicerat 2011-10-14 Klockan 19:44:34



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback