kläderna


Här får ni två ganska halvdåliga bilder på kläderna som jag har köpt från nelly. Är jätte nöjd med allt och det översta linnet lär jag använda mycket, tycker de är super fint :)
Nu ser vi på bonde söker fru och har myskväll i soffan, mycket mysigt. Förut skrev även Jonte till mig och vi har inte pratat sen studenten om jag minns rätt? tycker det är kul när folk hör av sig och undrar vad man gör nu förtiden.
Nej nu är det tv dags igen!


+ ett armband till mamma som hon ska få i julklapp


   Allmänt
Publicerat 2011-10-26 Klockan 19:43:53



Kommentarer
Postat av: LINA MARIA LEE HAMMARSTRÖM

oh jag gillar det svartvita linnet, så jävla fränt!!

2011-10-27 @ 16:53:35
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback