Lycka


Oh vilken lycka!
jag klarade det som jag var "tvungen" att klara så nu är jag hel nöjd. När jag kom hem låg ett paket från nelly på köksbordet och min lönespecifikation!!!! herregud jag har aldrig haft så mycket pengar (om man inte räknar fonder) så jag är så sjukt glad. pengar gör mig glad punktslut!
snart ska jag även träffa Erik och då ska han fixa en sak på min brorsbil och sedan drar vi ner till stan för att fixa lite grejer.
Toppendag helt enkelt! fick även mer jobbdagar och mina kläder passade som jag fick hem, allt är sjukt bra så ni får se kläderna senare ;) haha fyfan vilken rörig text men jag hinner inte ändra nu för nu ska vi åka och hämta upp Erik! :D




   Allmänt
Publicerat 2011-10-25 Klockan 14:20:42



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback