torsdag


halloj
nu har jag varit iväg med min bror och köpt lite grejer. Han åker nämligen hem idag så han skulle handla lite grejer innan han åkte och då blev det att jag handla lite behövliga grejer på rusta/öb osv.
Nu sitter vi och ser på tv men snart tänkte jag ha mig en spadag och ta hand om mig själv. Får se om jag orkar för jag känner mig trött/hängig och jag vill bara få vara för mig själv just nu. Tror att jag kommer lägga mig i sängen och se på en film istället om jag känner mig rätt.


Köpte- rakhyvlar (hoppas dom är bra), body scrub, tvål, 2ansiksmaskar, 2hårinpackningar, 2chokladkalendrar (en till Erik och en till mig) och en rulle med julklappspapper :)
   Allmänt
Publicerat 2011-10-27 Klockan 13:41:14



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback