Måndag


just nu sitter jag hemma hos Erik. Han nördar lite och jag tränar på en sak som jag absolut måste kunna imorgon, tog bara en lite paus för att blogga haha. Inatt gick jobbet kanon och jag var inte så trött som var väntat. Imorgon ska jag ringa om ett annat jobb också (om jag vågar), håller alla tummarna för det också. Mitt liv är verkligen på topp och jag älskar att må såhär.
Idag sov jag till två och det var grymt härligt att lata så länge, sen kom Erik och då duschade vi och nu är vi hemma hos han som sagt. Nu måste jag verkligen fortsätta att läsa för ikväll väntas myskväll på hög nivå!


Försten så fick jag sms förut att mitt paket från nelly går att hämta ut nu så imorgon blir det raka vägen till Maxi!




haha inte svårt att få han att komma till mig :)

   Allmänt
Publicerat 2011-10-24 Klockan 18:26:33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback