-


Sitter just nu hos Erik och här kommer jag spendera natten igen, underbart!
Sen jag kom hit har jag kollat på Karin och gett henne lite tips på vilka kläder hon skulle ha i helgen haha, ritkigt snygg kommer hon vara (som alltid). Snart ska Erik och jag äta chips och dip och mysa, fast våra myskvällar är inte som andras. För oss räcker de att vara i samma rum så är vi nöjda, så jag lär sitta i soffan och se webbtv för jag missar ett programmet nu när det går som jag gillar, så jag ska se det sen och då får vi se om Erik lär kolla eller nörda med grabbarna.
Pratar även med Tove nu och det var ju ca 100år sen sist så det är härligt att prata nu. Eftersom jag inte kan komma på festen om några helger så ska vi ses någon annan dag :)

Bjuder därför på en gammal bild på oss. Kläderna får ni se imorgon när jag kommer hem.


Nu-chips och dip!


   Allmänt
Publicerat 2011-10-25 Klockan 21:42:47



Kommentarer
Postat av: Tove

så söta vi är :D

2011-10-26 @ 07:08:41
URL: http://toive.blogg.se/
Postat av: karin

haha söt du e =) tack för hjälpen, vi får se hur de blir :D

2011-10-26 @ 10:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback