-


 

 

 

Det översta hålet är det jag tog igår. Jag skulle egentligen ha tagit i fliken i örat men då var man tvungen att vänta på en piercare så då tog vi på ett annat ställe. Galet nöjd! även att de fortfarande gör ont :(
Blomman längst ner fick jag av Erik när jag fyllde år! :)

Nu har jag precis ätit pasta med laxsås och det var jätte gott! det blir även min matlåda till imorgon när jag ska jobba. Nu ska jag ute och gå och sen ska jag se Idol!


   Allmänt
Publicerat 2011-09-28 Klockan 18:40:33



Kommentarer
Postat av: LINA MARIA LEE HAMMARSTRÖM

jag har också picering längt upp i öran (längre upp en dig asså) ochjag tog min för 2 år sedan men läktiden var mer än 1 år på den där, kunde inte sova på öran på sjukt länge.. :P

2011-09-28 @ 20:18:13
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback