-


God morgon alla som är vakna nu
Jag vaknade redan innan 8 för då drömde jag en tråkig sak om Erik men innan drömde jag att jag träffa aleks igen! Det är konstigt att man blir glad över det och sen inser man att han inte lever längre. Iallafall så ligger jag och lyssnar på musik och hjärtat ligger bakom och sover.
Idag har vi planerat att åka till kalmar och gå på stan och kanske spendera lite pengar. Klockan 6 ska vi vara på 50års fest i oskarshamn så det passar ju perfekt?! :d

haha på tal om annat nu så kan jag berätta att i måndags när jag åt päron så var det en mask i det, jag var jätte nära att äta upp den. fyfarao så äckligt!!

Jag har även fått en böld/knöl i min mun som är fruktansvärt äcklig. Den är under tungan så det är obehagligt att äta osv.. Ska ringa till vårdcentralen på måndag om den inte försvinner, så kan man ju inte ha det.

haha nu hade jag inte mer intresanta saker att berätta men jag återkommer :)






   Allmänt
Publicerat 2011-09-03 Klockan 09:30:45



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback