Jag älskar DIG Erik!

Lycka är verkligen att få dela min vardag med dig, att veta att du alltid finns vid min sida. Att veta att du älskar mig oavsett hur jag beter mig vissa dagar. Att vi ställer upp 100% för varandra. Du är min dröm Erik som jag får uppleva på riktigt! Du är den finaste människan som finns och du har ett hjärta av guld. Jag är galet kär i dig och det är så underbart att känna så. Att få veta att jag är ditt liv, ditt allt, din prinsessa och din fina flickvän är det finaste som finns.

Med dig vid min sida kommer jag klara vad som helst, du är killen som ska bli min man en vackerdag och pappa till mina barn! Att kämpa varje vecka av saknad till dig är så jäkla värt de för när vi ses igen så är det som att vi är nykära som vi en gång var. Du är mitt liv och mitt ljus i vardagen, du lyser upp allt när det är som värst för mig, Du är lycka och det bästa!

 

 

Jag är galet kär helt enkelt.. kalla mig toffel men för mig är det äkta kärlek som ska vara föralltid.

 

störst av allt är kärleken!

   Allmänt
Publicerat 2011-09-05 Klockan 17:16:50



Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Har kört igång veckans blogg igen, var gärna med och ta chansen att bli sedd av över 1000 personer varje dag :)

2011-09-05 @ 20:16:05
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: LINA MARIA LEE HAMMARSTRÖM

naw!



svar tack, tyckte jag med!:-D

2011-09-05 @ 22:22:56
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback