nattinatti


Hemma efter en galet bra dag. Tog tåget till Linköping för att handla lite på Ikea och för att göra tobbe sällskap på vägen hem. Eftersom tobbe jobbade och jag hade 1½ timma för mig själv så möte jag upp Lina för en fika. Första gången vi ses men vi klickade direkt! toppen bra! Fick även min lön idag så mer nöjd kan jag inte vara. Jag handlade lite på Ikea och en mjukisdress på ikano innan vi åkte hemåt. Nu ska jag gå och sova för imorgon väntas det jobb igen!

 

Tog lite snabba bilder innan jag åkte, det är dagens mig och min nya hårfärg.
Blev dock ingen större skillnad

   Allmänt
Publicerat 2011-09-22 Klockan 21:51:38



Kommentarer
Postat av: LINA MARIA LEE HAMMARSTRÖM

Det var roligt! :-D Måste ses igen sen ngn dag! ;-)

2011-09-24 @ 11:29:46
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback