onsdag


hallåhallå
Har inte haft ork eller lust att blogga på några dagar men nu är jag tbx, iallafall för en stund. Idag är det min lediga dag och jag vaknade klockan 7? gick ner o gjorde mamma sällskap när hon åt frukost och sen gick jag o bädda ner mig framför en film i sängen. Nu har jag hunnit att gå med morris och snart ska jag äta rester från igår, mums?! jo men det duger nog :)
Sen tänkte jag färga håret eftersom jag har några paket med färg hemma och samtidigt som jag gör det ska jag fixa lite med rummet så det blir lite snyggare, lön på fredag och då ska jag införskaffa mig lite grejer, kanon!
Nu måste jag gå ner och fixa maten
   Allmänt
Publicerat 2011-09-21 Klockan 12:22:16



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback