bläää


hejsansvejsan!
sitter just nu i soffan och ser på idol. Idag hade jag min lediga dag så jag har kollat på 13 snart 30, gossipgirl och Eva & Adam. Var även på en lång promenad med morris på förmiddan. Imorgon väntas jobb igen och det ska bli sååå skööönt att jobba. Har haft sjukt tråkigt hela dagen, haha trodde aldrig att jag skulle trivas så bra på mitt jobb så att jag skulle vilja jobba när jag är ledig menmen :)
Imorgon får jag nog även mitt paket från gina så efter jobbet blir det att cykla upp till maxi och hämta det, om jag nu får det vill säga.
Nu ska jag kolla vidare på tv;n och sedan prata med hjärtat innan det är dags att sova

 


   Allmänt
Publicerat 2011-09-13 Klockan 20:57:32



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback