Lördag 13/8


Herregud vad seg jag är, det är snart en månad sen vi åkte till Italien och jag har inte skrivit klart om det en, men jag lägger in lite bilder och berättar lite nu. Perfekt!

På lördagen var vi på en stor marknad men Erik stanna hemma för han hade ont i "magen" =bakis? illa!
Men där fynda jag mig 3bikinisar allt som allt. När vi kom tillbaks tog Lisa och jag med oss Erik till en resturang och åt lunch och resten av dagen blev det att ligga på stranden.
På kvällen blev alla utbjuda på middag för min moster fyllde 50år, blev räkor med 3olika såser till förrätt för min del och sen oxfile till huvudrätt. Gick sedan till en "bar" men jag gick hem med dom vuxna och fick sova halva natten ensam för Erik och David stanna där tills stägning :)

Tyvärr så har jag inte alla bilder från Lördagen så ska kolla med Monica om dom finns kvar på hennes kamera eftersom vi hade den mest :)




   Italien
Publicerat 2011-09-05 Klockan 11:09:48



Kommentarer
Postat av: Peter broder

Vad trevligt ni ser ut att ha haft det, vi får ta o slänga ihop nån resa vid något tillfälle när du fixat jobb oxå syster=)

2011-09-05 @ 16:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback