God morgon


Idag vaknade jag redan vid 6 så jag vakna 45min innan Eriks mobil ringde. Gick även upp samtidigt som han idag :) snart åker vi ner mot Malmö för sista gången denna vecka. Hoppas vi köper frukost på vägen ner för jag är jätte Sugen på macka och varm oboy! Annars läser jag gömda just nu medans jag väntar på Erik. Så sjukt jävla bra bok och så jäkla hemskt! Nästan 400sidor men de hade gärna fått vara mer! En sann bok och de gör de hela mer "spännande". Läst den hur många gånger som helst men den funkar alltid kan jag lova. Jäkla samhälle vi lever i också haha. Börjar bli sur när jag tänker på vad hon blir utsatt för -.- dags att läsa vidare nu :))


   Allmänt
Publicerat 2012-04-20 Klockan 10:22:26



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback