Snyggt!


Förut fråga jag min bror om tips på att gå ner i vikt och han säger samma sak varje gång " börja träna". Jag tänkte mer på kosten för jag vill bli mindre men då skicka ha en länk med massa tjejer som är vältränade och jag ändra mig ganska snabbt.
Fan vad snyggt det är när tjejer har muskler och inte är helt platta, skulle gärna kunna ta någon av deras kroppar!
Smaken är som baken och det är väl tur det. Nu har jag något att ha i baktanken iallafall.
Två av favorit kropparna. De enda tråkiga är väl att brösten lär vara sillisar ;(


   Allmänt
Publicerat 2012-04-21 Klockan 21:52:49



Kommentarer
Postat av: LINA MARIA LEE HAMMARSTRÖM

inte fööör muskulösa för då är det fult men ja muskleroch hela platta ska dom ju bara.. men hyffsat stor bröst. ahha

2012-04-24 @ 20:42:01
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback