-


hallå
Nu åkte nyss Erik härifrån, vi åt sibylla med min familj och kollade på kvarteret skatan åker till Laholm. Den var faktiskt inte alls rolig haha.
Har inte så stor lust till att blogga längre men de kommer nog igång snart. Har jobbat hela veckan och i söndags hade jag ca 300 i timmen i några timmar :) kanon ju!
I fredags hade Erik och jag 3år tillsammans. Vi grillade och bara myste med varandra. Resturangen vi ville åka till var fortfarande stängd, så det fick bli hemma mat. Men det var en mysigkväll. I lördags hade mamma och jag en myskväll medans Erik, tobbe och antwe drack och spela tvspel innan dom drog ut.
Snart ska jag börja packa för imorgon drar vi till stockholm över helgen. Ska bli super skoj att få träffa Peter och Marina igen :)
Nyss skicka jag även efter en sak för att gå ner i vikt. Vi får väl se hur de kommer gå. En kollega gick ner några kilo av det så vi får se hur de går.
 
Två bilder från helgen

   Allmänt
Publicerat 2012-08-22 Klockan 22:25:56



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback