1 augusti


Sitter på jobbet och har min sista natt för denna vecka. Helt okej att få vara ledig i två dagar sen. Idag sov jag högst 3timmar men det går riktigt bra i natt ändå. Trodde jag skulle vara helt död men icke sa Nicke :)) Igår flytta jag mina saker så nu bor jag hemma hos mamma och pappa igen. Känns ganska skönt om jag ska vara ärlig, ska ju förhoppningsvis bo med hjärtat snart igen. Så imorgon bitti blir det att gå hem till sin gamla vanliga säng och sova, underbart! Idag fick jag hem min Friis & company väska, så den kanske ni kan få se imorgon. Dålig på att visa men ska försöka. Min andra Friis väska på 4dagar! Förövrigt så saknar jag Erik massa just nu!!


   Allmänt
Publicerat 2012-08-01 Klockan 02:37:43



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback