14


Nu är det på tiden att skriva lite igen. Jag har jobbat för det mesta, hela helgen och även nu ikväll gäller det. Har fått hem lite paket med saker som jag visar när jag orkar/ har tid.
Igår var jag iväg med Tobbe, antwe och dibbe, vi fika och fiskade. Sedan på kvällen spelade vi fotboll mot 6 åringar och vi förlorade haha. Ganska illa men det var jätte kul.
Annars så umgås jag med Erik när vi har tid, våran dag på fredag :) planderade att åka o äta på resturang men den har sommarstängt så vi får se vad vi hittar på, något bra blir det iallafall!
I lördags efter jobbet var jag med tobbe, Erik och Fredric i Gunnebo. Vi kollade på bilarna som körde. Verkligen inte min grej men det var skoj att se hur mycket folk som orkar åka på sånt. Förövrigt så är det ett år sedan som vi var i Italien, åker gärna tillbaks.....
 
 
 
 

   Allmänt
Publicerat 2012-08-14 Klockan 10:05:37



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback