7


hallå på er
Förut på lunchen var mitt hjärta här. Vi tog en promenad med Dibbe, sedan lagade Erik mat och så hann vi pussas lite innan han åkte vidare. Han kommer sen också, mys!
Om dagarna har jag jobbat, pratat om Norge med min kusin. Tjäna ca 50 000 på 2,5 månader säger inte jag nej till, så snart ska vi söka när alla har tid att göra de. Skönt att kunna fråga henne om tips o råd!
Jag har även shoppat en heldel, ett paket från gina är på väg hem till mig och förut skicka jag efter två parfymer också, muma.
Igår bokade jag Eriks fallskärm, så fredag den 24 kommer han hoppa. Vi kommer spendera hela den helgen hos min bror i sthlm och de kommer bli super.
Snart har vi även våran 1års (3årsdag), jag säger hela tiden 1år, jag vet inte varför men snart har vi 3 år tillsammans iallafall, då ska vi hitta på något mysigt!
 
Dom här goa parfymerna är på väg hem till mig :))
 
 

   Allmänt
Publicerat 2012-08-07 Klockan 14:10:48



Kommentarer
Postat av: LINA MARIA LEE HAMMARSTRÖM

får lukta på dom i affären ngn gång då om dom finns :D

Svar: ja de tycker jag :D
None None

2012-08-09 @ 12:19:55
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback