god morgon


Sitter just nu i soffan och kollar på ung och bortskämd, är dom hjärndöda eller? känns lite överdrivet att dom knappt inte kan handla mat.
Iallafall så var det ett tag sedan jag skrev nu. Har jobbat två nätter annars har de inte hänt så mycket i mitt liv. I måndags började jag dricka pulverdrycker som smakar tutti frutti och det dricker man istället för att äta vissa mål. Får se om jag går ner något men det hoppas jag.
I måndags bjöd jag Louise på födelsedagsfika, för hon fyllde år i söndags :) och jag ska även ner och fika med mamma idag, ska bli mysigt att hitta på något med henne.
Har även ett paket att hämta ut med aloe vera drycker. Så sjukt gott! fick en av Daniel Paris i lördags och det var något av det godaste jag smakat, så var tvungen att skicka efter några till.
 
Igår fick jag detta sms av Erik, sov extra gott kan jag lova ♥
 

   Allmänt
Publicerat 2012-08-30 Klockan 12:33:57



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback