17


Ljög i mitt sista inlägg att jag skulle skriva dagen efter. Jag har jobbat 4nätter och jag började i söndags och gick av i torsdags, kan lova att de känns extra eftersom de är lite jobbigare att jobba 11timmar på natten, men så underbart. Synd att man är efterklok och inte läste något innom vården tidgare. Jag ska iallafall få gå på schema i 6veckor och det känns också helt underbart, tur att man trivs iallafall.

Idag kom Erik hem igen. Skönt eftersom jag inte vill vara ensam hemma. Vi har sovit, lagat mat och jag har även hunnit duscha 2gånger.
Vi har varit tillsammans 2½år idag, snabbt tiden går.
Igår skicka jag även efter grejer för 4500, kommer visa och berätta när de kommit. Ett paket är till Erik som han ska få när han fyller år, så därför berättar jag inte nu vad det kommer bli men hoppas att han kommer bli nöjd :)
Nu ska jag hoppa ner i sängen och imorgon väntas barndop.
God natt
   Allmänt
Publicerat 2012-02-18 Klockan 00:03:58



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback