7


Hallå igen
Nu var det ett tag sedan men nu är jag tillbaks, iallafall för en stund. På sista tiden har det varit mycket jobb och det är de även denna vecka. Börjar med ett nattpass i natt, nice!
Jag har även mejlat 4 kennlar för att fråga om lite grejer, både Erik och jag är sugna på att köpa en hund men priset var lite väl mycket hehe men vi får se hur det blir ;)
Idag hade vi Vilda hos oss men vi fick åka hem med henne på förmiddagen för hon skällde på allt som lät i trapphuset, blev lite väl mycket när man försöker sova men det var mysigt att träffa henne.
Nu ska jag se film och sova innan vi ska laga mat, idag blir det korvstroganoff ;)

Hejsvejs
   Allmänt
Publicerat 2012-02-07 Klockan 13:27:46



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback