dags att göra lite nytta


Igår hade jag en sån super kul kväll med brudarna, så jäkla bra. Började hos Amanda med dricka, shotar och dans innan vi åkte ner till Palle. Där tappa vi varandra och runt 1 fick min bror hämta mig. Hade iallafall galet skoj.
Innan jag somna igår blev det åhamans och en dusch så jag sov som en prinsessa.
Idag känns det lite värre och det är att Erik har åkt och jobbat, det suger så dant. Men nu har jag två nattpass som väntar så tiden kommer gå ganska snabbt ändå.
Imorgon ska jag även klippa mig och så ska hon färga mina bryn och fransar och även noppa dom. Visar imorgon hur det blev.
Nu ska jag diska innan det är dags att fixa till sig.
Hörs imorgon.

Min fina idag :)

   Allmänt
Publicerat 2012-02-12 Klockan 18:41:58



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback