-


Hallå igen. Förut gick vi och handla och ikväll bjöd Erik mig på korvstroganoff och ärtor, det blev super gott. Igår lagade jag mat och då blev det marinerade kyklingklubbor och pommes. Haha det blev att vi lagade mat varsin dag denna helg.
Det är jätte skönt att ha flyttat hemifrån och jag trivs så bra med Erik. Förutom att det är segt att diska men det går ju fort.
Dom senaste dagarna har jag jobbatnatt och sedan sovit bort dagarna, iallafall halva dagar. Idag träffade jag även mamma så vi var och fika, varsin baguett som satt fint i magen.

Just nu letar jag hotell. Emelie och jag ska snart planera våran resan till Louise och när vi ändå åker ska vi kanske stanna i ett till land. Återkommer mer om det en annan dag ;) Föresten så är jag sugen på att köpa ett husdjur, vill ha en kanin men Erik tål inte hö/ sågspån men han säger att jag får köpa en hund, är apsugen på att köpa en liten plutt.. Menmen vi får se ;)

Nu ska jag se gladiatorerna och senare ska vi äta räkor och se på film. Bilder på lägenheten kanske kommer någon dag också.




   Allmänt
Publicerat 2012-01-28 Klockan 22:38:14



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback