-


Nu är jag hemma efter en långpromenad med morris. Jag älskar att gå när det är massa snö ute förutom att det är halt och han höll på att dra omkull mig några gånger men sånt är livet. Jag har även skottat åt mina föräldrar så dom slipper när dom kommer hem.
Nu ska jag gå och lägga mig ett tag och försöka sova för nu väntas det nattjobb i 3dagar framöver ;) blev inte att sova i lägenheten inatt men jag får längta till helgen för då är jag ledig och då blir det massa mys med min favorit.
Föresten så kom mitt paket till maxi idag så jag får se om jag orkar gå dit ikväll innan jobbet, annars får det vänta tills imorgon.




   Allmänt
Publicerat 2012-01-24 Klockan 16:31:46



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback