16 jan


Äntligen har jag tid/lust att skriva lite igen. Som ni kanske minns så skulle Erik och jag åka någonstanns förra fredagen?!
Vi åkte till Linköping för att gå ut och äta på olaerys som är en favorit. Efter maten gick vi till hemmakväll och hyrde film och köpte godis som vi myste med hemma hos min Bror och Fie.
Dagen efter blev de lite shopping innan vi åkte hem.
I söndags var jag lite spontan och följde med Erik när han skulle jobba hela veckan. Han kör lastbil så vi var borta hela veckan.. Det blev en jätte bra vecka med mitt hjärta men det går inte att ha de annat när man är med han. Vi träffade även några andra som Erik kände som var jätte goaFlört Bilder kommer en annan dag.

Nu ska jag försöka få Erik att handla rostbröd så vi kan göra toast :)

   Allmänt
Publicerat 2012-01-16 Klockan 10:02:33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback