29


God morgon
Just nu sitter vi och latar oss men snart ska vi gå och handla till Erik för han ska jobba hela veckan. Förövrigt så har jag hittat två hundar som jag skulle vilja ha, självklart ska jag bara köpa en av dom isånafall. Båda bor på jourhem och dom behöver hitta en familj snart. Jag vill ju helst köpa en hund på det sättet, en som verkligen behöver komma till en familj och som kanske har haft det tufft innan. Men jag får se, jag ska visa mamma dom imorgon så jag hoppas att jag får henne på min sida haha!:) det är ju trotts allt en del tid med en hund..
Nu är det dags att fixa sig och sedan gå till willys.
Ha en bra dag alla!

   Allmänt
Publicerat 2012-01-29 Klockan 12:56:02



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback