3 jan


God morgon
Ligger just nu i sängen och dricker kaffe, lyssnar på musik och jag besöker även endel klädsidor. Vill köpa massa sommarklänningar osv nu :(
Nu har min skatt åkt och jag saknar henne redan, men du kommer ha det toppen!
Louise ska vara borta i 1 helt år och jag tycker de känns mega jobbigt men jag och Erik ska resa dit och hälsa på. Jag ska även försöka åka dit två gånger i år, dock så är jag rädd att flyga ensam så vi får se hur allt går. Ska inte planera för mycket för då blir inget av säkert.
Ikväll väntas 7timmars jobb, ganska opepp just nu men det blir nice sen. Nu väntar jag på att mamma ska komma hem så vi kan äta frukost tillsammans :)





   Allmänt
Publicerat 2012-01-03 Klockan 10:11:25



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback