5 jan


Nu är jag hemma från jobbet. Är grymt trött efter ikväll men jag tog även ett pass imorgon med. Jag måste bara få säga att jag har nog fått världens snällaste pojkvän. Visst att alla tjatar om att sina är bäst, o blabla även att en del är otrogna, raggar på andra och är sjukt dumma.
Men jag har nog verkligen fått en  av dom snällaste. Han både kör och hämtar mig från jobbet! Han hämtade mig förut och släppte av mig hemma utan att vi inte ens skulle vara ikväll. Det kallar jag att ställa upp för någon som man älskar. Jag vet många andra som aldrig hade orkat göra det så ofta som Erik gör. Det är kärlek för mig.
Nu ska jag iallafall sova och inatt har jag morran bredvid mig, det är riktigt mysigt.
God natt!

du är guldvärd

   Allmänt
Publicerat 2012-01-05 Klockan 00:31:14



Kommentarer
Postat av: rebecka

finns nog många latmaskar som skulle vilja ha en sån som erik ;) hehehehe

2012-01-05 @ 09:34:44
URL: http://rebeckare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback