1 jan


Min nyår blev inte riktigt som jag hade tänkt men den blev tillslut bra. Nyårskyss klockan 12 med min fina och så har han alltid ett nyårslöfte. Det är samma varje år och det handlar om oss såklart så då blev allt bättre.
Idag åkte Peter igen och det suger verkligen. Saknar honom grymt mycket men jag ska försöka åka upp till han och Marina snart.
Förövrigt idag så har vi spelat monopol, ätit donken, sett på tv och bara slappat. Första dagen på detta år började bra.
Nu sitter jag och kollar flygbiljetter så jag kan hälsa på min snutta som flyttar på tisdag. Kommer sakna Louise så jäkla mycket.
Men det blir kul att åka på semester till Irland iår.
Nu ska vi lägga oss och se på film så vi hörs imorgon.



 

Jag fick iallafall dom bästa bröderna + respektive till dom.

   Allmänt
Publicerat 2012-01-01 Klockan 23:13:58



Kommentarer
Postat av: rebecka

faasen va kul att åka till irland! då måste du ta mycket kort till bloggen:)

2012-01-02 @ 10:52:31
URL: http://rebeckare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback