18


Ligger just nu i sängen och lyssnar på Erik när han sover, mysigt att lyssna på när han andas! Idag har jag städat lite här hemma, packar för att snart flytta och så skärmde dibbe livet ur mig. Jag vet inte om han fasna men han skrek och fick panik och när jag kom till han var hans ben helt snett :( höll på att börja gråta men en stund med han i min famn blev han bra igen. Älskade du! Efter allt var mamma och jag på stan. Det blev att gå och fika på favorit stället och sedan kolla i lite affärer innan vi åkte hem igen. Efter de var Erik och jag hos hans föräldrar så dibbe fick leka med vilda och jag fikade med Monica :) Mysigt! Nu ska jag gosa med dibbe innan jag somnar Natti


  
Publicerat 2012-07-18 Klockan 23:38:13



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback