2


Nu har jag precis gjort ordning lasagnette för första gången i mitt liv. Hoppas den blev god, blir att äta när hjärtat kommer hem från jobbet senare.
Har helt tappat glöden för bloggen så jag vet inte vad jag ska skriva om. Kan iallafall berätta att vi flyttar hem snart var och en försig och vi kommer inte kolla på lägenhet här i stan för vi planerar att dra till Norge i höst, vi får se hur det blir. Jag kom inte in på utbildningen som jag sökte för dom tar in dom med icke behörighet först. Suger. Annars då så suger denna sommar totalt. Inget kul kommer hända och vädret är katastrof för att kallas sommar. Jag gnäller bara när jag träffar Linnea om allt möjligt. Så kul blev denna sommar typ :) men imorgon ska hon och jag ut och äta. Kommer bli galet mysigt att bara snacka goja.
 
Ni får se lite bilder från i lördags, blev inte så många med tanke på tiden vi kom hem. + lite bilder på min älskling, Dibbe!
 
 
 

   Allmänt
Publicerat 2012-07-02 Klockan 17:17:56



Kommentarer
Postat av: rebecka

hur ska ni göra med hunden om ni ska till norge då? :O farfar har spått att sommaren kommer i augusti så gläd dig till en lång sen sommar gumman :)

Svar: Han ska med isf :) vi får försöka lösa de då! ohh hoppas din farfar har rätt. Detta suger :(
None None

2012-07-02 @ 22:36:24
URL: http://rebeckare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback