29


La mg precis i sängen för att försöka sova en stund. De vankas jobb inatt och jag är inte alls sugen. Igår när jag kom hem från jobbet runt halv 8 blev det att duscha, äta frukost, gå ut med dibbe och sedan la jag mig hos hjärtat en stund. Klockan 9 tog vi bilen till Linköping för en dag med shopping och träffa Tobbe. Mamma var Också med :) De blev en hel del saker och sedan bjöd mamma oss på resturang, var jätte gott på de stället! Blev att fika innan vi åkte hem igen. På kvällen blev det att fixa sig för att sedan gå ut med Tobbe och antwe. Blev en jätte trevlig kväll och ante gav oss ett gott skratt på corner innan vi gick hem haha.

älskade bror & jag


  
Publicerat 2012-07-29 Klockan 13:01:09



Kommentarer
Postat av: LINA MARIA LEE HAMMARSTRÖM

är dte mjölk i glaset... dricker du jämt mjölk lr? haha :D

Svar: haha!! nej de är faktiskt öl ;) men ja jag dricker de nästan jämnt :D
None None

2012-07-29 @ 15:55:28
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback