1 juli


halloj
nu var de ett tag sedan och på sista tiden har jag jobbat ganska mycket, försök träffa Linnea så ofta som det går, och hela dagarna spenderar jag med Dibbe. Igår var Erik och jag på fest. Blev att handla kött och majskolvar med Oskar och Linnea på vägen dit. Det blev att grilla och spela spel när vi kom dit och mera folk trilla in. Ännu mera dricka blev det för min del för Eriks bror fick hämta oss vid 23.00 för då var jag så dålig som man kunde bli, pinsamt att han fick köra hem mig så... När vi kom hem skicka mamma in mig i duschen och sedan somnade jag som en stock.
Får tacka för kvällen även om den blev kort och stackars Erik som får stå ut med mig haha ;)
Idag har vi bara slappat, för vi har båda varit så sega. Duschat, ätit, handlat och sett på grey's anatomy. Har fått dille på den serien sen Jimmy visa mig den.
aja nu ska jag sluta svamla om massa onödiga saker och istället kolla om de finns lite bilder som ni kan få se
 
 
 

   Allmänt
Publicerat 2012-07-01 Klockan 20:28:31



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback