tjabba


Nu var det någon dag sedan men bredbandsbolget SUGER! tycker jämt vårat internet krånglar. Aja inte så mycket att bry sig om nu.
Igår kom Peter hit och sedan kom tobbe och ante, så vi fika lite ute i solen innan dom åkte vidare och på kvällen när Erik kom hem åkte vi ut till hans bror på horn och firade hans bror med Eriks familj. Blev grillat och herregud så gott de var! blev sedan att bege sig till jobbet för att spendera natten där, det gäller även i natt sen är jag ledig tills nästa vecka, sköööönt!!!!!! :)
Idag har jossan fotat mig och dibbe och det lilla jag fick se så såg de toppen ut. Längtar tills jag får bilderna så ska ni också få se.
Nu ska jag plocka ordning lite innan hjärtat kommer hem. Bjuder på en gammal bild på oss!
 
 
 

   Allmänt
Publicerat 2012-07-05 Klockan 17:40:51



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback