10


Hallå på er
Igår hade mamma och pappa kalas hemma hos dom för mig. Blev att äta god mat och tårta innan jag åkte hem igen. När jag kom hem kom mina pinglor på "fest". Hade en toppen kväll med dom bästa men palle var dock inte lika kul, tur att man hade dansat i ca 4timmar innan man drog ut :) När vi skulle gå hem råka min mobil åka i marken så nu har jag ingen skärm. Jävla fan! får försöka fixa de snabbt.
Blev fyllekäk på corner innan vi gick vidare.
Idag har jag varit nedstämd, gråtit och de var inte igår jag gjorde det så inatt sover jag hos mammi. Lite få bilder kan ni få se imorgon.
nattinatti

Btw så var båda mina älsklingar hos mig igår. Underbart att få träffa både Louise och Linnea. Nu har Louise åkt hem till Irland igen men vi hade en kanon kväll/natt.

   Allmänt
Publicerat 2012-06-10 Klockan 22:20:54



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback