16


Nu har jag nyss duschat, ätit frukost och nu är det dags att välja kläder för idag. Vid två ska vi åka till Oskarshamn för att fira Lisa som tog studenten igår. Det ska bli mycket trevligt att få träffa släkten :)
Igår hade vi "fest" hemma hos oss. Började med att Erik, Oskar, mamma, tobbe och jag grillade och drack lite. Sen kom Antwe och Nicke till oss med. Blev kubbspel och dricka och senare kollade vi på fotboll. Avskyr det. Blev sedan att gå ner till stan och då satt vi på sahara hela kvällen innan vi gick till corner och åt. Jag hade en toppen kvällen och dom flesta kom väldigt bra överens, det kunde nästan inte bi bättre.
En person kommer aldrig mer få komma hem till oss igen iallafall. Jävla tönt!

Bilder kommer senare för nu måste jag fixa mig
   Allmänt
Publicerat 2012-06-16 Klockan 12:48:25



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback