4


Idag har jag haft en sån sjukt rastlös dag. Har iallafall gått till dollarstore med min bror och där handla vi lite gosaker, energidryck osv. När vi kom hem var vi utlåsta och då kom Karin förbi och gjorde oss sällskap, hon skulle även hämta en sak. Efter mycket prat åkte hon vidare och jag följde med min familj för att handla.
Vi hämtade även Erik på "vägen" och när vi kom hem så grillade vi kyckling med min familj och jag åt färsk potatis för första gången iår, så jäkla gott!
Nu är vi hemma i lägenheten och vi duchade nyss och nu ska jag äta BJ. Tänkte visa er sen vad jag har shoppat den sista tiden.
Föresten så hade Erik städat hela lägenheten tills jag kom hem. Sötnos

image description


   Allmänt
Publicerat 2012-06-04 Klockan 21:48:34



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback