go kväll


Sitter just nu i köket och kollar på ph. Idag har jag inte gjort mycket nytta. Var på stan och handla lite på systemet, gick och handla saker till Dibbe som snart kommer hem till oss och sedan köpte vi från cafe kannan. Försökt vila en heldel eftersom jag har så ont i halsen.
Imorgon väntas andra roligheter. Der står fest på schemat och jag är ensam tjej med 6 killar :)) hoppas min favvo brud kan vara med så blir de bättre.
Nu ska jag kolla klart på Ph och sedan se någon film. Myspys torsdag!

Förövrigt så åkte äckel cirkusen förbi precis. HATAR DE! låt djuren vara fria för fan. Djurplågeri om något.

Bild från i lördags, KOM HEM IGEN LOUISE!




   Allmänt
Publicerat 2012-06-14 Klockan 22:30:04



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback