halloj


De var allt ett tag sedan men jag har inte hunnit med att blogga. Lovade er bilder som ni kommer få se inom en snar framtid.
I lördags var vi på studentfest och det var super skoj att träffa släkten igen. Vi åt god mat och dricka och jag träffa även lilla fabbe. En goldenvalp :))
I söndags var Erik och jag i Karlskoga för att hämta våran lilla älskling. Fy fasan så underbar han är. Älskar min lilla dibbe galet mycket.
Just nu sitter jag hemma hos mamma o väntar på att Linnea ska sluta jobba så vi kan ses. Blir en promenad med skitsnack och massa mys, de kan behövas ibland.
Nu ska mamma och jag fika innan jag går. Hejsvejs så länge!

   Allmänt
Publicerat 2012-06-20 Klockan 18:56:23



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback